ATIŞTIRMALIK PAZARININ İTİBARLI MARKASI: SARAY

 

Türkiye’nin sevilen atıştırmalık markası Saray, Marketing Türkiye ve Akademetre’nin ortaklaşa düzenlediği “The ONE Awards Bütünleşik Pazarlama Ödülleri” kapsamında gerçekleştirilen; İtibar ve Marka Değer Performans Ölçümü Araştırması sonuçlarına göre Atıştırmalık Kategorisi’nde finale kaldı…

Türkiye’nin en büyük markalarının yarıştığı araştırmada Saray Bisküvi, gerek 35 yıla dayanan tecrübesi, gerek yenilikçi ve inovatif yaklaşımı gerekse yoğun pazarlama ve iletişim faaliyetleri ile tüketicilerin gözünde itibarlı yerini bir kez daha perçinledi.

Saray, bu sene 38 kategori üzerinden değerlendirilen ‘İtibar ve Marka Değer Performans Ölçümü Saha Araştırması’nın atıştırmalık kategorisinde ilk dörde kalan markalardan biri oldu.

Saray’ı finale götüren saha araştırması; 12 ilde 1200 kişiyle gerçekleştirilen yüz yüze görüşmeler neticesinde oluşturuldu. Araştırma kapsamında, 38 sektörün yıl içinde itibarını en çok artıran markalar belirlendi.