SARAY MARKA DEĞERİ YÜKSELİYOR


1995‘ten beri tanınmış marka unvanına sahip olan ve sektördeki birçok ilki gerçekleştiren Saray Bisküvi, ilk kez beş ürün grubunun tamamında İSO 9002 kalite belgesine sahip olan markadır. Türkiye pazarının ilk küp gofretinin üretimine de imza atmıştır.

Yenilikleri takip ederek ilerlemesini sürdüren Saray Bisküvi, 2006 yılında Tüketici Kalite Ödülü’nün sahibi oldu. 2014’de International Taste&Quality Institute yani ITQI tarafından ‘’Choco Lips’’ ürünü ile Üstün Lezzet Ödülü aldı. Böylece, 2014’de ITQI (Uluslararası Tat Ve Kalite Enstitüsü ) üstün kalite lezzet ödülüne layık görülen tek Türk ürünü oldu

Sektördeki başarısını kanıtlayan ve tanınmış marka olarak ünvanına sahip olan Saray, 2010 - 2012 yılları arasında yüzde 82 büyüme ile Türkiye’nin en hızlı büyüyen 100 şirketinden biri oldu. Her sene yakaladığı istikrarlı büyüme ile AllWorld Network - TOBB öncülüğünde ve Türkiye Ekonomi Politikaları Araştırma Vakfı’nın (TEPAV) desteğiyle, Türkiye’nin en hızlı büyüyen şirketlerine küresel ölçekte dikkat çekmek için yürütülen “Türkiye 100 Projesi” kapsamında yer alan firma, cirosunda da her yıl büyüme yaşıyor, ödüller alıyor.

Turquality programının üyelerinden biri ve atıştırmalık pazarının güçlü oyuncularından Saray Bisküvi, 2015’de de dünyadaki en önemli kalite ödüllerinden biri olan Uluslararası Kalite Altın Yıldız Ödülü’nü (International Gold Star for Quality) almaya hak kazandı. Saray Bisküvi, kalite kültürünü yaygınlaştırmak ve sürdürülebilir büyüme konularında uzman uluslararası kuruluş Business Initiative Directions (BID) tarafından, sektöründe lider kurumlara verilen ödül ile kalite standartlarını tescilledi.

Ödüllerden Bazıları